Hva kan vi hjelpe deg med?

Har du problemer med internett / TV?


Har du spørsmål om faktura?


Er du ny kunde?


Har du spørsmål om abonnement?

Angrerett
Ved bruk av angrerett kan du benytte angreskjema nedenfor, men det er ikke obligatorisk. Dersom du melder din angring på annen måte (f.eks. via telefon eller chat på homenet.no), vil HomeNet sende mottakerbevis på e-post.
• Skjema for angrerett (PDF)
Les også
Kontakt kundeservice

Åpningstider
Ukedager: 09.00-21.00Helg: 10.00-15.00
Chat
Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.
Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her
Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Åpningstider
Mandag - fredag 08.00-21.00Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00
Kontakt oss
38 99 01 00
Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.