Din første faktura

Din første faktura inneholder mer enn én månedspris. Det er fordi du betaler månedsprisen på forskudd. Første faktura inkluderer de dagene du er kunde første måned, sammen med månedsprisen for påfølgende måned. Fakturaen kan dermed virke høyere enn forventet, siden de første aktive dagene også er med.

Første faktura vil også inneholde eventuelle etableringsgebyr, fraktkostnader og andre engangskostnader. MERK at disse kan i noen tilfeller legges til på faktura nummer to.

Den første fakturaen sendes gebyrfritt som papirfaktura i posten, om ikke noe annet er avtalt.

Bankavtale og fakturagebyr

I forbindelse med betaling av første faktura anbefaler vi deg å opprette AvtaleGiro og/ eller eFaktura. Dette gjør du enkelt i nettbanken din, og på den måten vil du unngå unødvendig fakturagebyr. Les mer om AvtaleGiro og eFaktura.

Ønsker du likevel å motta papirfaktura i posten tilkommer et fakturagebyr på 45 kr. Ved faktura på e-post tilkommer fakturagebyr på 29 kr.

Se dine fakturaer på Mine Sider

Har du opprettet avtale om Digipost, vil faktura automatisk sendes dit – dette er også gebyrfritt.

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.

Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss