Driftsmeldinger.

 

Situasjonen rundt leveranse av ADSL / VDSL

Telenor med sin entreprenør Eltel har i løpet av sommeren hatt problemer med sin leveransekjede. Vi i Homenet er avhengige av denne leveransekjeden for å levere nye DSL-abonnementer. Sambandene leveres over Telenors kobbernett. Problemene har ført til et stort etterslep på kundeleveranser og vi jobber iherdig for å tildele våre kunder en korrekt installasjonsdato. Telenor har gitt oss beskjed om at alle kunder som har lagt inn en bestilling i juni, juli og august skal få korrekt leveransedato i løpet av september. Kunder som har lagt inn en bestilling i september skal få korrekt leveransedato i løpet av september/tidlig oktober. Vi beklager dette overfor våre kunder, og jobber iherdig med Telenor for å levere så raskt som mulig.

 

23.9.2019 – Larvik og omegn – DSL – CRQ000000119406

Homenet har mistet kontakt med flere sentraler i området etter planlagt arbeid i natt. Årsaken til feilen er på grunn av en softwareoppgradering som tok ned en hovednode. Feilretting pågår og vi forsåker å få deg på nett så fort som mulig.

Neste oppdatering : 23.09.2019 14:00:00

 

24.09.2019 Varsel om PLANLAGT ARBEID CRQ000000119598 for Bodø og Narvik

Vedlikeholds-/endringsarbeid berører deres samband. Som en følge av dette vil dere oppleve brudd på deres samband i perioden.

Arbeid som skal utføres: Oppgradering av Homenet ASR`er til versjon 6.5.6

Arbeid start: 24.09.2019 09:00:00 CET
Arbeid slutt: 24.09.2019 15:00:00 CET

Estimert nedetid: 15-30 minutter i perioden

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.

Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss