Endre kontaktinfo og abonnement

Dersom du ønsker å endre fakturaadresse eller oppdatere din kontaktinformasjon, kan du gjøre dette på Min side.

Ønsker du å gjøre endringer på ditt abonnement, f.eks. oppgradere til høyere hastighet, kan du også gjøre det på Min side (gjelder kun fiberkunder).

Kontakt oss nederst på siden hvis du er ADSL eller VDSL-kunde og ønsker høyere hastighet.


Kommunikasjon og markedsføring

På Min Side kan du velge hvilke henvendelser du ønsker å motta fra HomeNet. Vi sender informasjon via SMS og e-post.
Vi sender også driftsmeldinger på SMS. Disse kan ikke velges bort. Se Min Side for mer informasjon.

untitled

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.

Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss