Finner ikke modem eller hjemmesentral i utstyrslisten

Dersom du ikke finner ditt utstyr i listen, kan det skyldes en av følgende årsaker:

  • Du har en eldre modell av vårt modem/hjemmesentral. Ta kontakt med oss for mer informasjon.
  • Du bor i et borettslag som ikke har hjemmesentral, men kun et vegguttak i leiligheten. Ta kontakt med ditt borettslaget dersom du er i tvil om du har en hjemmesentral i din leilighet.
  • Du har en egen trådløs ruter som ikke er levert av HomeNet. Vennligst se brukerveiledningen til leverandøren av den trådløse ruteren for mer informasjon.

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss