Finner ikke modem eller hjemmesentral i utstyrslisten

Dersom du ikke finner ditt utstyr i listen, kan det skyldes en av følgende årsaker:

  • Du har en eldre modell av vårt modem/hjemmesentral. Ta kontakt med oss for mer informasjon.
  • Du bor i et borettslag som ikke har hjemmesentral, men kun et vegguttak i leiligheten. Ta kontakt med ditt borettslaget dersom du er i tvil om du har en hjemmesentral i din leilighet.
  • Du har en egen trådløs ruter som ikke er levert av HomeNet. Vennligst se brukerveiledningen til leverandøren av den trådløse ruteren for mer informasjon.

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.

Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss