Hva kan vi hjelpe deg med?

Har du problemer med internett / TV?


Har du spørsmål om faktura?


Er du ny kunde?


Har du spørsmål om abonnement?

Flytte til ny adresse
Skal du flytte og ønsker å videreføre HomeNet-abonnementet ditt på den nye adressen?
I de fleste tilfeller er det mulig å videreføre abonnementet på ny adresse uten problemer. Vi i HomeNet setter stor pris på at du ønsker å forbli kunde hos oss!
Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller send inn elektronisk flytteskjema under, så hjelper vi deg med å flytte abonnementet til ny adresse.
Les også
Kontakt kundeservice

Åpningstider
Ukedager: 09.00-21.00Helg: 10.00-15.00
Chat
Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.
Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her
Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Åpningstider
Mandag - fredag 08.00-21.00Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00
Kontakt oss
38 99 01 00
Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.