Flytte til ny adresse

Skal du flytte og ønsker å videreføre HomeNet-abonnementet ditt på den nye adressen?

I de fleste tilfeller er det mulig å videreføre abonnementet på ny adresse uten problemer. Vi i HomeNet setter stor pris på at du ønsker å forbli kunde hos oss!

Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller send inn elektronisk flytteskjema under, så hjelper vi deg med å flytte abonnementet til ny adresse.

Navn og kontaktinformasjon

Hvor skal du flytte?

Flytter noen inn etter deg?

Vi ønsker å komme i kontakt med ny eier. Dersom du bidrar til et eierskifte på din gamle adresse (at ny eier blir kunde hos oss), vil både du og ny eier motta en gratismåned hver.

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat
Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss