Hva kan vi hjelpe deg med?

Har du problemer med internett / TV?


Har du spørsmål om faktura?


Er du ny kunde?


Har du spørsmål om abonnement?

Hva skjer etter bestilling?
Har du bestilt bredbånd fra HomeNet og lurer på hva som skjer fram til vi har levert tjenesten til deg? Her skisserer vi leveranseprosessen fra du har bestilt bredbånd fra HomeNet og til du kan ta i bruk høye hastigheter hjemme i stua. Leveranseprosessen er noe ulik om du skal ha internett via fiber eller ADSL / VDSL:
Fiberbredbånd
Jeg bor i borettslag eller sameie
Les også: Generell informasjon om fiberutbygging til eneboligfelt
Bredbånd gjennom videreselgers fibernett
Bredbånd gjennom ADSL / VDSL
Les også
Kontakt kundeservice

Åpningstider
Ukedager: 09.00-21.00Helg: 10.00-15.00
Chat
Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.
Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her
Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Åpningstider
Mandag - fredag 08.00-21.00Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00
Kontakt oss
38 99 01 00
Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.