Hva kan vi
 hjelpe
 deg med?
 

Se brukerveiledninger eller svar på ofte stilte spørsmål
Kontakt oss via kontaktskjema, chat eller på telefon 38 99 01 00

Hva kan vi
 hjelpe
 deg med?
 

Se brukerveiledninger eller svar på ofte stilte spørsmål
Kontakt oss via kontaktskjema, chat eller på telefon 38 99 01 00

Kontakt oss

Send oss en melding via kontaktskjema, eller kontakt oss på chat eller telefon 38 99 01 00.

Klage til HomeNet

HomeNet jobber kontinuerlig for å skape gode kundeopplevelser. Har du likevel til tross for dette, hatt en opplevelse som du er misfornøyd med – har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss.

Vi påbegynner behandling av klagen senest neste virkedag og du vil bli kontaktet av vår klagekoordinator. Vi tilstreber å avslutte behandlingen av klagen innen 3 virkedager. Enkelte komplekse saker kan ta maksimalt 10 virkedager. Vi gjør oppmerksom på at en pågående sak hos kundeservice ikke vil bli behandlet av klagekoordinator før den er avsluttet og konkludert.

Klage på tjenester

Brukerklagenemnda er en nøytral og uavhengig nemnd som skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester. Klage på tjenester må først rettes til HomeNet. Hvis du får avslag hos HomeNet, kan du klage til Brukerklagenemnda.

Åpningstider

Telefon

Faktura: 08.00-16.00
Teknisk: 08.00-21.00
Salg: 08.00-21.00
Stengt i helger

Chat

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00