Hva kan vi
 hjelpe
 deg med?
 

Se brukerveiledninger eller svar på ofte stilte spørsmål
Kontakt oss via kontaktskjema, chat eller på telefon 38 99 01 00

Hva kan vi
 hjelpe
 deg med?
 

Se brukerveiledninger eller svar på ofte stilte spørsmål
Kontakt oss via kontaktskjema, chat eller på telefon 38 99 01 00

Kontakt oss

Send oss en melding via kontaktskjema, eller kontakt oss på chat eller telefon 38 99 01 00.

Klage på tjenester
Brukerklagenemnda er en nøytral og uavhengig nemnd som skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester. Klage på tjenester må først rettes til HomeNet. Hvis du får avslag hos HomeNet, kan du klage til Brukerklagenemnda.

Åpningstider

Telefon

Faktura: 08.00-16.00
Teknisk: 08.00-21.00
Salg: 08.00-21.00
Stengt i helger

Chat

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00