Åpne
 Dyktige
 Sjarmerende
 

Vi i HomeNet ønsker å levere bredbånd med
den aller beste kundeopplevelsen. Vårt mål er at våre
kunder skal oppleve oss som åpne, dyktige og sjarmerende.

Åpne
 Dyktige
 Sjarmerende
 

Vi i HomeNet ønsker å levere bredbånd med
den aller beste kundeopplevelsen. Vårt mål er at våre
kunder skal oppleve oss som åpne, dyktige og sjarmerende.

Om HomeNet

Vi vil at du skal vite at du som kunde betyr alt for oss. Uten trofaste og fornøyde kunder - ingen HomeNet. Vi liker ærlige tilbakemeldinger og motiveres av å kunne bety noe for våre kunder. Våre kunder skal oppleve oss som åpne, dyktige og sjarmerende:

 

Åpne

Vi gir deg innsikt i vår hverdag; både medgang og motgang. Opplever vi at nettet er nede og det er telefonstorm på kundesenteret, lover vi å fortelle deg om det. Å være åpen er for oss det samme som å være ærlig - og ærlighet varer alltid lengst!

 

Dyktige

Vi kan det aller meste som er å vite om bredbånd, og vi vet hvor mye god kundeservice betyr for deg som kunde. Hos oss skal du vite at du er i trygge hender - at alt ordner seg. Du kan stole på oss, og vi holder det vi lover. Sammen finner vi alltid en god løsning.

 

Sjarmerende

Vi ønsker å spre litt ekstra glede i hverdagen; en sjarmerende person er han eller hun som gir deg den gode følelsen og som får frem smilet. Uansett om du er i kontakt med oss på Facebook, telefon, mail eller chat - vil vi at du skal bli litt ekstra glad! En viktig del av vår jobb er å få deg til å smile.

Fakta om HomeNet

Vi tilbyr bredbånd via ADSL, VDSL og fiber til privatmarkedet

Vi tilbyr også valgfri TV-løsning til våre fiberkunder via våre partnere

55 000 kunder har allerede valgt HomeNet som sin leverandør av bredbånd

Tildelt Kundeservice-prisen i 2016 for «Norges beste kundesenter»

HomeNet er en del av Broadnet AS