Oppsigelse

Dersom du ønsker å si opp abonnementet ditt hos oss, ber vi deg ringe oss på telefon 38990100. Da får du god hjelp, og svar på eventuelle praktiske spørsmål.

Bindingstid

Alle våre abonnement har en avtaleperiode på 12 måneder. Når bindingstiden utløper, har du kun én måned oppsigelsestid regnet fra og med første virkedag den påfølgende måneden. Dersom du har inngått en forlenget avtale med oss, gjelder bindingstiden på 12 måneder fra og med datoen da den nye avtalen ble inngått. Dersom du er usikker på hvor mye som gjenstår av din bindingstid, hjelper vi deg gjerne når du tar kontakt med oss.

Ved oppsigelse av abonnement innenfor bindingstid, tilkommer et gebyr tilsvarende månedsprisen for gjenstående del av bindingstiden.

Retur av utstyr

Ved oppsigelse må utstyret returneres til HomeNet. Dette vil bli nærmere forklart i informasjonsskriv ved oppsigelse.

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.

Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss