Hva kan vi hjelpe deg med?

Veiledende prisliste for bredbånd

(Gjeldende fra 23. Oktober 2019, oppdatert 30. mars 2020)

På denne siden finner du veiledende priser på etablering og månedlig kost av HomeNet abonnement, tilleggstjenester og produkter, samt generelle og spesielle gebyrer for tjenester knyttet til bredbånd og fiberbredbånd.

Fiberbredbånd

 

Mikro (5/5) Kr 399,- per måned

 

Mini (100/100) Kr 549,- per måned

 

Giga (1000/1000) Kr 699,- per måned

 

Veil. Etablering Kr 8900,- i engangsbeløp

Bredbånd og superbredbånd (ADSL og VDSL)

 

Bredbånd (ADSL) Kr 449,- per måned

0,5 – 20 Mbit/s nedlasting / 0,5 – 5 Mbit/s opplasting

 

Superbredbånd (VDSL) Kr 549,- per måned

20 – 60 Mbit/s nedlasting / 5 -15 Mbit/s opplasting

 

Linjeleie Kr 149,- per måned.

Linjeleie er inkludert dersom man har fasttelefon (tradisjonell analog eller ISDN-hjemmetelefon).

 

Etablering  Kr 599,- i engangsbeløp

Gjelder dersom boligen ikke har en aktiv linje (internett eller fasttelefon via telefonuttaket) inn i huset.

Tilleggstjenester- og produkter

 

Leie av ADSL/VDSL-modem  – Kr 19,- per måned

 

Montering av modem – Kr 699,- i engangskost

 

WiFi@Home Premium    Kr 49,- per måned. / Kr 990,- i engangskost

 

Gebyrer

 

Frakt, per kolli  Kr 120,- i engangskost

 

Fakturagebyr (papirfaktura) Kr 45,- per måned

 

Fakturage‌byr (e-postgebyr) Kr 29,- per måned

 

Stenging av abonnement Kr 500,- i engangskost

Ved manglende betaling.

 

«Bomtur» for montør Kr 1000 i engangskost

Dersom Kunden ikke er tilgjengelig eller på annen måte bryter avtale med installatør / reparatør.

 

Feilretting Kr 2063,- i engangskost

Gjelder ved forhold utenfor HomeNets ansvarområde. Ekstra kostnader utover veiledende pris forbundet med feilsøk, for eksempel reisekost og benyttet materiell, kan forekomme.

 

Avbestilling før levering av tjeneste utenfor angrefrist, ordinær Kr 2500,- i engangskost

 

Avbestilling før levering av tjeneste utenfor angrefrist, fiberutbygging. Kr 9000,- i engangskost

Gjelder for nye utbyggingsområder underveis i salg- og leveranseprosessen.

 

Flytting utenfor bindingstid Kr 0,- per måned. / Kr 0,- i engangskost

 

Bytte av juridisk eier på abonnementet – Kr 199,- i engangskost

 

Oppsigelse av abonnement innenfor bindingstid    Kr Gjenværende mnd. i engangskost.

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Du vil bli bedt om å logge inn på Min side for å chatte med oss.

Ønsker du å bli kunde?
Chat med oss her

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss