Problem med TV-signalene

Dersom du har TV-tjenester fra en av våre TV-leverandører, og det oppstår problemer med TV-signalene, følg disse stegene:

1. Sjekk at dekoderen er koblet til hjemmesentralen på riktig måte: Nettverkskabelen fra dekoderen skal gå i inngangene som heter LAN3 eller LAN4 på din hjemmesentral. 

2. Har du forsatt problemer med TV-signalene, anbefaler vi deg å kontakte leverandøren som leverer TV-signalene til deg. Du finner linker til deres hjemmesider under.

Våre TV-leverandører

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat
Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss