Problem med TV-signalene

Dersom du har TV-tjenester fra en av våre TV-leverandører, og det oppstår problemer med TV-signalene, følg disse stegene:

1. Er din TV-dekoder koblet til via det trådløse nettet (WiFi)? Da kan dette være årsaken til at du opplever problemer. HomeNet anbefaler alltid å koble TV-dekoderen til hjemmesentralen med kabel, og vi kan ikke garantere for samme stabilitet dersom din TV-dekoder er koblet via WiFi.

2. Sjekk at TV-dekoderen er koblet til hjemmesentralen på riktig måte: Nettverkskabelen fra TV-dekoderen skal kobles til port 3 eller port 4 på hjemmesentralen.

🔗 Les mer om tilkobling av TV-dekoder

3. Har du forsatt problemer med TV-signalene, anbefaler vi deg å kontakte leverandøren som leverer TV-signalene til deg. Du finner linker til deres hjemmesider under.

Har du ikke motta din TV dekoder?

Dersom du ikke har mottatt din TV dekoder ønsker vi at du tar direkte kontakt med din IPTV leverandør.

Våre TV-leverandører

Get (kun tilgjengelig i Nord-Norge)

get_logo_ny_75x41

Kontakt kundeservice

Chat Utvid

Åpningstider

Ukedager: 09.00-21.00
Helg: 10.00-15.00

Chat

Dersom du opplever feil med din internettlinje, anbefaler vi at du tar kontakt på telefon for raskest mulig hjelp. Utenfor våre åpningstider for telefon, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på chat.

Telefon Utvid

Åpningstider

Mandag - fredag 08.00-21.00
Fakturahenvendelser:
Mandag - fredag 08.00-16.00

Kontakt oss

38 99 01 00
Kontaktskjema Utvid

Svartid er normalt innen 5 virkedager. Ønsker du raskere svar, kontakt oss på telefon eller chat.

Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss